Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

A délután nem sikerült rosszul, igaz, hogy jól se.

2009.01.24. 01:32 - mostmar_kicsit_unom

Először is, kedves Neó- válaszolnék a leveledre, de a freemail teljesen összeszarta magát. Majd később még megpróbálok hozzájutni egyáltalán a levélhez.

Egyébként eszembe jutott, hogy mégiscsak van egy pasizós sztorim nektek. Ez csak egy erőtlen és sajnálatos próbálkozás, bár nem rajtam múlt, hogy rosszul sült el.

Szóval van egy srác, akivel már régebb óta msn-ezünk. Ritka szimpatikus volt, olyan ember, akire az ember úgy felfigyel. Aki érdekes. Éjszakákon át elcseverésztünk mindenféléről. Kifejezetten intelligensnek, műveltnek, és jófejnek tűnt.

Olyanvalakire, tudjátok, akire felfigyel az ember. Hogy ez nem olyan unalmas, nem olyan átlagos. Ez jófej, okos, vicces.

Aztán találkoztunk... Gondoltam, innen túlságosan nagyot nem lehet pofára esni.

Hát dehogynem!

Jön szembe. Vigyorgás, kézfogás, örülés egymásnak. Puszi-puszi. Igen, vigyorgok, mint a fakutya. Az első pillanatban tudom, hogy nem az én emberem. De mindegy végülis, attól még érezhetem vele jól magam.

Egyész délutános programunk volt. Akárhogy is lesz, legalább jól el akarom tölteni a délutánt.

Ami végülis nem lett rossz... igaz, jó se. Emberünkről azonnal kiderült, hogy erős dohányos. Ráadásul az igénytelen fajta. Az, aki valami szánalmas román vagy ukrán cigarettát szív, mindenhol, így az összes ruhája, és a kocsija is át van itatva azzal a bizonyos dohos, büdös dohányszaggal, amit eddig csak öregeken és a csöveseken éreztem. Az együtt töltött idő alatt pedig legalább 5 kávét megivott.

Hazafelé az engedélyemmel rágyújtott a kocsiban, lehúzta az ablakot néhány centire, így a dohányfüsttel együtt bejött mind a minusz öt fok.

Azon kívül, hogy nem csúnya, - bár az arcberendezés nekem nem jön be - lassanként szembesültem azzal is beszélgetéseink során, hogy a fogai ápolatlanok, ki vannak lyukadva, szóval csúnyák.

És élőben már nem is volt olyan jó társaság. Túl sokat beszélt, számomra érdektelen dolgokról. Persze szívesen meghallgatom mindazt, ami őt érdekli, de könyörgöm, ne húsz percen keresztül ecsetelje már, hogy hogyan kell kipucolni az autó akkumlátorát.

Ráadásul zsíros volt a haja és összességében... olyan igénytelen, na. Túlságosan vidéki volt, időnként primitív poénokkal ("Tudtad, hogy a nőknek 3 csonttal több van...? Mert az agyuk mechanikus... hahahha" - anyádé főképp. NEKEM ilyen poént mond?!?)

Nem mondom, hogy unatkoztam, de fel se dobott az egész délutáni találkozás. Azzal a tapasztalattal tértem haza, hogy ilyen is van. Megint elvesztettem - ezúttal csak egy kisebb - álmot. Csak sajnos úgy néz ki, én viszont tetszem neki, amit most majd le kell építeni. Nem lesz kellemes.

Jöhetne már valami kellemes, vaze.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr55898847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

----- (törölt) 2009.01.25. 10:49:53

látod, ezért mondtam, hogy a neten nem lehet ismerkedni. elképzeled magadnak az ideális pasit, azután a személyes találkozás 90%ban letaglózó.
persze az óvatos ember belekalkulál néhány elfogadható hibát, hogy ne essen nagyot, de a végeredmény mindig kicsit rosszab.
a neten pont azokat a dolgokat nem látod az emberből, amik a legfontosabbak, amik miatt beleszeretsz valakibe, vagy legalább megtetszik. a mosolyát a mimikáját, a kisugárzását.
persze, szép lenne arra építeni egy kapcsolatot, hogy ez okos, vicces, normális, kedves, nem elnyomó, de ha élőben nem a zsámolyod, akkor ez édeskevés.

----- (törölt) 2009.01.25. 10:54:10

a freemail meg már csak ilyen. szelektálja a leveleket. ;)

mostmar_kicsit_unom 2009.01.25. 16:54:56

egyáltalán nem az ismerkedési formán működik, hogy mennyire találsz megfelelő embert. neten is találtam már olyat, aki megfelelt hosszú időn át (úgy hogy én direktbe sosem ismerkedem társkeresőn, ilyesmi), és élőben is volt már sok aki hülye volt. ennyi.


süti beállítások módosítása