Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

2010.06.25. 05:46 - mostmar_kicsit_unom

Azt hiszem ideje felülvizsgálnom, hogy évek óta miért esem pofára folyamatosnan; akiről úgy tűnik, jó fej, arról kiderül, hogy szar alak, legalábbis részben, és pont abban a részben, ami döntő. Ahányszor elkezdtem reménykedni, hogy esetleg találtam valakit, annyszor estem csúnyán pofára. Vagy azért mert- ahogy korábban megállapítottam- szar alak volt az illető, vagy azért mert.... szar alak, na. Nem nagyon van más lehetőség.

Persze elképzelhető, hogy velem van a baj. Senki sem problémamentes. Senki sem tökéletes. Jó, ezt a lehetőséget el is vetettem. Hihetetlen, hogy egyszerűen kilátástalannak tűnik találni egy jó fej embert. Képtelenség.

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr842108291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaktusztea 2010.07.27. 16:54:07

Mivel egyben olvastam el a blogot az elejéről (véletlenül találtam rá), ezért valószínűleg jobban érződik a benne levő változás.
Az eleje még harcos volt és kurvaanyázós, a vége már beletörődő, elkeseredett.
Látom a próbálkozást és nem vádollak tétlen nyavalygással sem, de..
nekem úgy tűnik, már nem is hiszel benne, hogy lehet... most már várod a kudarcot.. és így nem is fog menni.
De mivel az elején még éreztem benned a harcos vonalat, és ezt tisztelem, ezért:

A KURVA ANYÁD, KELJ FEL ÉS SZEDD ÖSSZE MAGAD BAZDMEG, MERT ÍGY NEM LEHET ÉS NEM IS ÉRDEMES ÉLNI!!
_MUSZÁJ_ HINNI BENNE!

Tessék káromkodni, legyél dühös, de ne legyél cinikus.
Tudom, k. nehéz, viszont, ha n-edik pofára esés után is hiszel benne, akkor talán összejön, ha nem, akkor már biztos nem.
Közhely, de szerintem igaz.


süti beállítások módosítása