Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

2009.03.29. 05:22 - mostmar_kicsit_unom

Kezdem unni a hülyéket. Ma a törzshelyünkön találkoztam egy egész szimpatikus fiúval, mondjuk az már elve furcsa volt hogy öt perc beszélgetés után kapásból meg akart csókolni. Elhúzódtam és nem hagytam, de neki is mondtam, hogy nem elvi kifogásom van ellene, hanem gyakorlati. Konkrétan az, hogy nekem ez gyors és furcsa. Cinizmusomat megcsillogtatva meg is mondtam neki, hogy elég sok lány van még ezen a helyen.

Hát de neki senki sem tetszik. Ő soha nem csinál ilyet. Haha. Persze. El is hiszem, na ne már. Furcsa nekem, hogy valaki azt hiszi, hogy az ilyen hülyeséget elhiszem. Na de mindegy, egy kis idővel később már annyira nem tiltakoztam. Aztán hagytam magam hazakísérni

Hiba volt idáig eljutni, ugyanis a srác viszonylagos szimpatikussága itt szűnt meg teljesen. A kapuban, ahelyett, hogy kedvesen elbúcsúzott volna, fogta magát, és elkezdett erőszakoskodni, hogy ő fel akar jönni hozzám.

Szándékosan nem találtam ki semmilyen kifogást. Megmondtam, hogy egyszerűen nem akarom, és kész. Én nem akartam hazudni. Végig akartam csinálni úgy, hogy felvállalom azt, hogy nem hívom fel egy találkozás után. Mintha ez olyan meglepő dolog lenne!

Miután még a szórakozóhelyen előre megmondtam neki, hogy hazakísérhet, de nem jöhet fel, és tisztában volt ezzel, végképp tisztességtelennek tartom, hogy mintha még meg is sértődött volna.

Hát ez menjen is csak haza a francba. Nem is volt más választása, becsuktam az orra előtt a kaput. Undorító. Rémes. Komolyan megijedek az ilyenektől, akik nem tudják megérteni, hogy ennyi, menjen most haza, és mondtam is neki, hogy most szúrja el. Nem érdekelte. Hosszú ideig alig bírtam lerázni. Mégis, mit képzel, egy idegen felhívok?!?

Még ismerőssel is van rossz tapasztalattal. Ezek után kétszer is meggondolom, kit hívok fel. És olyat biztos nem, akivel először találkoztam, és alig tudom lerugdosni magamról a kapuban. Barom.

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr671032366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása