Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

2008.11.25. 03:06 - mostmar_kicsit_unom

Mostanában nem írtam, csak olvastam. Viszont most megnéztem a statisztikámat, és a keresőkifejezésekben, az "arab pincér", és a "hocskin kór" mellett szerepelt egy olyan, hogy "egyedül vagyok unatkozom". Ez elszomorított. Vajon ki írta be? Mennyire szar lehet annyira egyedül lenni, és unatkozni, hogy az ember már a google keresőjébe írja be, remélve, hogy ha más nem is, de az majd válaszol neki?

Mindenesetre remélem már nincs egyedü, és/vagy nem unatkozik.

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr47787079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

josearc 2008.12.25. 15:23:43

Tényleg ennyire unatkozom?Tényleg be írtam a google-be, és tényleg nem válaszol...
Sajnos továbbra is egyedül vagyok, sajnos a barátnőm elfelejtett szólni, hogy egyedül vagyok.
A csajokkal is baj van, nem csak a pasikkal, nem vagyok lúzer, de bizonyos lányok érzékenységre hivatkozva mindenre megsértődnek, mint ahogy a belga énekelte: Az a baj!
Persze lehet nem tettem rá nagy hatást, lehet, de akkor miért beszélgetünk lassan fél éve?Egy rosszul sikerült poén?Lehet több volt?
Nem vettem észre, nem szólt, ezért nem lehet interneten ismerkedni könnyen félre lehet érteni a másikat vagy esetleg én nem vesszem észre ha valami zavarja.Persze ha többet találkoznánk, de hát mindig "dolga" van, na ezt nem értem, ilyen hozzá állással hogy akar valaki kapcsolatot?Kár mert szimpi lenne, de hát ha mindig minden fontosabb, én feladom, most azt hiszem én sértődök meg.
A korrektség kedvéért hozzá teszem, hogy ő egy normális lány lenne, okos, humoros, laza, csinos és egyáltalán nem egy tupímaca.
Pedig nem ismertem magamra ebben a pasi jellemzésben, vannak hibáim például nem vagyok zenész.

----- (törölt) 2009.01.22. 23:28:22

sziatok!
az fura, ha valaki beírja a googleba, hogy egyedül vagyok?
és ha beregisztrál az indapasszba, a blog.hu-ra, és blogot vezet róla? :)
ez csak arra bizonyíték, hogy ez a tetű internet teljesen elszigeteli egymástól az embereket, akik egyre inkább antiszociálissá válnak.
vannak akik ezt jól bírják, vannak akik kevésbé, és ez utóbbiak már a google találatainak is örülnek, vagy egy spam e-mailnek.
vagy ha egy ismeretlen hozzászól a blogjukhoz.
de nem rossz ez, csak ritka és szokatlan.
onnan tudom hogy nem rossz, hogy én is itt ülök egyedül este 11kor a blogokat böngészve unalmamban. :D

remélem mindketten megtaláljátok akit kerestek, mert az egyedüllétnél kevés rosszabb dolog van a világon. rájöttem karácsonykor. :) üdv.

mostmar_kicsit_unom 2009.01.23. 04:54:01

hát mind a két meglepő kommentet köszöm. szerintema net egyáltalán nem idegenít el. épp úgy működik, ahogy használják. engem sok emberrel hozott össze. persze volt aki rövid, volt aki hosszabb ideig volt mellettem. akárcsak bármilyen más úton történt megismerkedésnél.

és igen, nagyon örülök, hogy egy idegen hozzászól... vagy kettő. :)

mégegydöme 2009.03.09. 22:27:45

ehh, mit adott isten, vagy valami egyéb, én is így kerültem ide. pedig nem is vagyok egyedül, nem is érzem egyedül magam. csak barátkozni akartam a google-vel
azt elmondhatom, hogy teljes egészében végigolvastam a blogodat, már csak az ennél frissebb maszatok vannak hátra. még ilyen nem volt, mert nincs igazából türelmem ilyesmire. csak kíváncsi voltam, azt sem ígérem meg, hogy még fogom olvasni :)

mindenképpen egy élmény volt, csak fel a fejjel. egyszer le fogom írni, hogy hogy képzellek el téged :)


süti beállítások módosítása