Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

Már csak az van hátra...

2008.11.01. 05:30 - mostmar_kicsit_unom

Hogy kirúgjuk egymást. Vagyishogy megbeszéljük, hogy game over. Ő is tudja, meg én is. Legalábbis én biztos vagyok benne, hogy semmit sem akarok tőle. Eleget próálkoztam, szerintem biztos, hogy ő is tudja, érzi, hogy erről ennyit. Persze ezt meg KELL beszélni, kommunikálni kell.

De ha nekem azzal jön, hogy ő biztosan tudja, kellek neki, akkor tökön szúrom magam. Akkor extra szar lesz  neki megmondani (neki meg végighallgatni), hogy hát nekem meg kb annyira érdekes ő, mint a buzi haverom. Illeve még annál is jóval kevésbé.

A norvéggal az utóbbi találkozásunk óta nem találkoztam.

Kicsit furcsa ez. Én azt hittem, hogy minimálian barátnak, havernak tart, olyannal, akivel meg tudja beszélni a dolgait. Azt hiszem, tévdtem. Nem tudom, minek tart. Lehet, hogy egy senkinek. Szerintem már nincs is az országban. És el sem búcsúzott. Semmi say goodbye.

Ez szar érzés ám. Miután olyanokat mondott, hogy majd megyünk moziba, meg az állatkertbe együtt, és egy kurva szót sem szólt hozzám, mióta itt volt és (megdugnia ugyan nem sikerült), jól érezte magát.

Engem ez bánt. Azt hittem, hogy az észak európaiak mind normálisak, legalább minimálisan kommunikatívak, és őszinték. Bosszantó. Vagy azért nem keresett meg, mert érdekelem,  vagy azért, mert nem. De őszintén szólva, ez nem is érdekel. Bárhogy is van, jóban vagyunk/voltunk, és ez számít-ott. Semmi más.

Na mindegy.

Nincs szükségem olyan szeretőkre, akik nem képesek barátokká lenni. Olyan barátokra lenne inkább szükségem, akik képesek szeretőkké válni, majd visszaváltozni. Vagy csak simán barátokra.

Tibor, ne röhögj.

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr29743398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2008.11.01. 10:16:39

Csak azon röhögtem, amit valami idézetgyűjteményben olvastam, miszerint

"Az ideális szerető éjjel kettőkor pizzává változik."


süti beállítások módosítása