Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

2008.05.23. 02:36 - mostmar_kicsit_unom

Na, holnap megint vizsgázom (illetve ma), egészen pontosan faj rendszertanból. Semmit sem tanultam, mert nem volt kedvem. Viszont életemben először legyártottam egy rakás puskát. Nem tudom hogy fogom használni, mert iszonyú sok van.
Anyway újra eléggé magányosnak érzem magam. Ezt akár élvezhetném is, és tudnám is élvezni, csak most éppen nem megy sehogy sem.
Persze nem akárki, vagy akárkik társaságára vágyom, egy fenét. Azért nincsenek igazán barátaim, mert tisztában vagyok vele, hogy nem mindenkivel érdemes barátkozni, és pusztán az egyedüllét elkerülése miatt nem vagyok hajlandó kompromisszumokat kötni.
De ettől még szar.
Na jó... néha kompromisszumot kötök, de legalább tudok róla. Például pár napja írtam a hökös hülyegyereknek, hogy esetleg egy sör. Visszaírt, hogy hú, hát még nem tudja, de jó lenne, aztán megint írt, hogy bocsi, mégse, majd a hét második felében. Ami most van. Lefogadom, hogy nem fog írni. Á mindegy. Úgyse akarnék vele kezdeni semmit.

Jaj viszont!
Van a suliban egy idióta. Kapafogú, pösze, tudálékos, okoskodó zsidó. Ez nem rasszista megjegyzés, ez egy karakterleírás. Mielőtt még itt bárki jönne pampogni, hogy ígymegúgy. Különben is, én mondhatok ilyet.
Szóval visszatérve; ez tényleg egy irritáló alak. Fél éven keresztül röhögtünk rajta. Egyszer még be is szólt nekem, mikor órán (életemben először!) megcsörrent a telefonom.
Visszakérdeztem hangosan, hogy mindenki hallja, hogy "Most rólam beszélsz...?" - mire ő teli torokból tiltakozott, jaj dehogy is, ugyanmár. Szóval még gyáva is.

Erre mit csinál?
ír nekem ímélt, hogy nincs-e kedvem találkozni-e, és inni-e. Hű. Teljesen elltem ettől. Ez annyira extrém, mind a bándzsi dzsámping. Fogok is találkozni vele, mert érdekel, mit hoz ki ebből. Vajon hány lánynak írhatott mélt, hogy találkozzon vele?
Le merném fogadni, hogy vagy egy tucatnak, valaki csak bejön alapon. De mindegy is. Lefogadom, hogy személyesen, négyszemközt tök gáz lesz szegény.
Egyébként a kinézete is eléggé.... egyéni. Magas, vékony, hosszú szőke haja van, mint konannak, és olyan frizurája, mint... zámbó dzsiminek. Na ezt rakjátok össze.
Bár most levágatta, egy fokkal kevésbé égő.


Csak tudjátok mi a problémás pont. Hogy ha ez a suliban kiderül, hogy én randiztam vele, akkor az komolyan megnyírbálja a tekintélyemet.
De, végülis ki a szart érdekel, a társaság egy részét már úgyis elküldtem az annyába, a többi meg nem érdekel.

Asszem kicsit kinőttem ebből a poszt-tinédzser korból, mikor csak az számít, hogy a suliban lássák a kockás tornapipőmet. Mert van akinek ez számít, és erre játszik, ezt vágjátok?

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr67483354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2008.05.23. 14:00:49

puskázni tudni kell...
volt egy láncdohányos tanárunk, a hamutartókat elraktuk a folyosó túlvégébe. amúgy nem volt szenyó, mielőtt visszalépett a terembe, mindig nagyokat köhögött :)

nála a lapdobás dívott. egy tétel, egy lap. üres, kapott lap kicserél hozott lapra.
egy tanár erre pecsételt lapokat osztott.
nem baj, neki mindig sok fogyott, mert kértek tőle új lapokat...

az egész olyan, mint egy fegyverkezés.

hmmm, ha nagyon unatkozol téged is hívlak lovagolni...

majd. nem most. előbb várom a beszámolót a könyörrandiról :D


süti beállítások módosítása