Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

A háttérben

2008.05.20. 14:00 - mostmar_kicsit_unom

És akárhonnan is nézem, kár lenne letagadni a tényt, hogy bármire is próbálok vágyni, bármit is akarok elérni, a háttérből mindig ott figyel egy árnyékban álló alak. Nézi, ahogy küszködöm, ahogy nélküle botladozom az életben.
hSzemrehányóan szemléli a bénázásomat. Részvét nélkül, tartózkodón bámészkodik. Figyeli, ahogy nem sikerül. Összeszűkölt szemmel, kegyetlenül, és tétlenül mondja ki az ítéletet.
Kedvetlenül konstatálja, hogy életem legnagyobb hibáját követtem el, mikor elhagytam őt.

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr99477916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Till S. Seemann · http://seemann.blog.hu 2008.05.21. 00:01:01

Hüm... Ez most egy kicsit hú. Mert nem rég én is ezt az alakot akartam játszani, de aztán letettem róla. Jobb is.

holvagy · http://www.holvagy.blog.hu 2008.05.21. 00:22:50

Till: Ő igazából csak fiktív. A valóságban egy gyáva, befolyásolható, ide-oda csapódó, hisztériás alak, akinem eszébe sem jutna ilyet tenni, annál inkább magasról szarik mindenre.
Valahogy persze mégis megvan benne ez a fajta attitűd, de nem tudnám pontosan megmondani, mert több mint két éve nem beszéltünk.


süti beállítások módosítása