Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

Csak és kizárólag szigorúan 18 éven felülieknek!

2008.05.20. 02:27 - mostmar_kicsit_unom

Összességében: se tegnap, se ma semmilyen kommunikáció, de hazudok, tegnap este egy kis msn. Átjövés, közös program nuku. Anyway így legalább volt alkalmam készülni az etológia vizsgámra.
Nem teljesen vagyok józan, így nem tudom,  hogy holnap ez milyennek fog tűnni, de egy valamit, még így őszinte hangulatban is elmondhatok. Baromira nem tudom magam beleélni a kihasznált nő szerepére. Egy fikarcnyit sem bánja az önérzetem az egészet. Sőt. Inkább úgy élem meg, hogy ami nekem kellett, elvettem, adtam esélyt, és türelmes voltam, de meguntam, oszt jónapot.

Király ez a kor. Még egy pár évtizede is mentegetőznöm kellett volna emiatt, de mostmár, hála a társadalmi fejlődésnek, ez nem megy csoda számba.

Egyébként pár napja, akkor épp józanul, végiggondoltam, hogy mennyire tudnék élvezettel csókolózni egy lánnyal. Egészen eddig mindez abszolút nem érdekelt. Én fiúval szeretek csókolózni.
Viszont legújabban arra jutottam, hogy valszeg, ha automatikusan fel tudnám venni az életben is amúgy gyakran előbukkanó férfi énemet, akkor valszeg tudnám élvezni, nagyon is. Olyan jó, heves és irányító lennék. :)

Na nem mintha arra kéne számítani a kedves férfiolvasóknak, hogy ilyet itt gyakran fognak olvasni, de bízom benne, hogy hogy úriemberek és nem fognak ezen vigyorogva csámcsogni, hanem udvariasan, és szalonképesen tudomásul veszik.

Anyway, vissza a témához, mert még nem fejeztem be, sőt, a sznob és fanyalgó társadalom számára még egy sokkoló dolgot kell közölnöm. Tehát ezt az előbbi csókolózós dolog után végiggondolom a dolgot, akkor az sem csoda, hogy engem - ezt már jó ideje tudom - izgatnak a biszex fiúk. Egyszer egy ágyban aludtam egy homokos meg egy biszex fiú barátommal. Sajnos tényleg csak alvás volt, mert a biszex srác (aki középen feküdt) az én hajamat simogatta, a buzi meg ráparázott erre, és féltékenységi-önérzetbeli rohamot kapott. Sajnáltam, hogy a komplexusai így elkezdtek tikkelni, mert ha lazábban fogja fel, akkor még akármi is lehetett volna.
Főképp, hogy elég jól néztek ki, kivált a biszex. Mivel élsportoló.

Ne kezdjetek el agyalni, hogy ki lehet az. Nem magyarországon élsportol. :)

Most pedig asszem aludnom kéne, mert holnap komolyan számot kell adnom a méhek táncából, a főemlősök eszközhasználatából, a delfinek ultrahangos kommunikációjából.

Tudtátok, hogy a delfin ugyanolyan értelmes, mint a csimpánz?

----

Epilógus:

Ahh, istenem, már megint. Már megint nem sikerült valami tartósan szépet összehoznom. Már megint valami barmot fogtam ki, aki elsőre annyira ígéretes volt. Már megint valaki, aki csalódást okozik, és akinek lehet, hogy én is csalódást okozom. Nekem jó lenne valami laza, valami kevésbé megfogalmazható kapcsolat is, csak lenne már valami, ami egy kicsit is érdekes. Csak kicsikét, na... lécci.

(atheist mode on)

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr11477913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Till S. Seemann · http://seemann.blog.hu 2008.05.20. 03:15:05

Szalonképesen tudomásul vettem...

Till S. Seemann · http://seemann.blog.hu 2008.05.20. 04:37:14

Nah, végignyargaltam a blogodon. Nem bántam meg.

Az Anyád2-ben elhangzik kommentben egy tanács(tipp). Én a helyedben hagynám a francba... Ha nem akar semmit... és most idézlek: "Ha az ember nem hisztizik, nem akaratoskodik, nem stresszeli magát, meg a másikat, hanem tudomásul veszi a dolgokat - az tudás hatalom!"

holvagy · http://www.holvagy.blog.hu 2008.05.20. 12:07:17

Till: köszi a végigrágást, örülök ha tetszik... :)
gildor: was?:)

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2008.05.20. 12:22:36

fraulein wobistdu,
nächstes mal, wenn sie getrunken haben, bitte schreiben sie am keinen fall einen neuen eintrag, weil ich es gar nicht verstehe.
ich kann es lesen, aber verstehe ich es nicht, woran haben sie gedanken.
mit freundliche grüßen:
gildor

holvagy · http://www.holvagy.blog.hu 2008.05.20. 13:29:01

nem értem, hogy mit nem értesz, Gildor. a német szöveget asszem értem, de legyél szíves pontosabban kifejteni, ha azt szeretnéd, hogy leessen. :)

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2008.05.20. 14:07:30

ó, kedves holvagy,
nincsenek nekem vágyaim. itt lebegek a nirvánában, és csak simán, tömören kifejtettem, hogy a bejegyzésed szálai, mint sugárfertőzött pókháló, szolídan derengő holdudvarral rendelkeznek, és a mindennapi lét több ágára lettek kifüggesztve, ahol szemet gyönyörködtetően, ámde eredeti funkciójukat veszítetten ragyognak.
tehát, nekem tetszik, ámde eredendő feladatát, ami a közlés lenne teljességgel nem látja el ez a bejegyzés. ennek folyományaképp nem is tudok építő jelleggel hozzászólni

(nyugi, teljesen tiszta vagyok :) )


süti beállítások módosítása