Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

Anyád II.

2008.05.16. 01:48 - mostmar_kicsit_unom

Ez annyira halál vicces, hogy úgysem fogjátok elhinni, hogy nem csak kitalálom.

Megyek ma a blahán szatyorral, mindennel, egyébként majd' megszakadok közben, de ez most mellékes. A hetes busz megáll, előttem lezúdul a nép.
És egyszer csak ki kerül velem szembe, kit tol maga előtt a nagy budapesti plebs, le a buszról? Hát őt, a hülyegyereket.
Egy ideig csak néztük egymást. Ő legalább annyira meg van lepődve, mint én. A plebs közben ide-oda hullámzik körülöttünk. Buszról le, buszra fel, ajtó bezár, elhúz.
Mi még mindig csak állunk némán. Azt hiszem ilyen hosszú egymásra nézések csak a filmekben vannak.
- Azt hittem, te Balatonon vagy - mondom neki ténymegállapítás- hangnemben. Közben már azon gondolkodom, hogy mi esne jobban, kitépni a haját, vagy lerúgni a veséjét.
De ez csak állta a tekintetemet.
- Innen indul az autó - int a fejével a corvin áruház elé.
Lenézek, valóban, nála van a sporttáskája. És az pedig ugyanolyan, mint az enyém. Márkára, és színre, csak sokkal nagyobb. Ő is meglátja az enyémet.

- Hát akkor - mosolyodom el, olyan születettfeleségek stílusban, tudjátok, az a fülig érő, kurva anyádba elküldő mosoly - hát akkor jó nyaralást, jó szórakozást, és arivedercsi! - És megkerülve kikerülném, de ez meg elkap és magához szorít, a veseleverés újra aktuális lesz, csak épp az én vesém, és az ő táskája viszonylatában.
Értitek, nagy széles vigyor, rámugrás, de jó téged látni, hála égnek hogy összefutottunk, hát nem egy jel ez?!? Dedede!

Sőt! Ő nagyon sajnálja, hogy le kellett mondania a mát, dehát mégis, ez egy nagy lehetőség, ingyen leviszik, vendég lesz, meg minden! Ésésésés! Ráadásul egy szót sem szólhatok, hiszen a múltkori alkalomhoz képest most még szólt is, hogy nem jön! Most mit vagy megsérődve, ne csináld már!! Komolyan most az a bajod hogy lemondtam, jó, jó, már másodjára, de hát könyörgöm, te is lelépnél a helyemben balatonra!

De hát most ne legyek már a jókedve és a szórakozása elrontója, hogy ezért durcizom! Hétfőn már itthon is lesz, és szerdáig egyedül, mert csak akkor jön haza a barátnője! Nyilván, egy csomó időnk lesz hétfő és szerda közt!
Különben is a múltkor is annyit bűnhődött, mert a fejére olvastam hogy szó nélkül nem jött át. Meg izé! De majd jelentkezik, ha hazajött, és most rohannia kell, mert indul az autó! Csá!

Aha. Jó. Oké. Király. Hurrá. Éljen. Bazmeg...

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr9471926

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: sales funnel template 2018.11.08. 18:10:31

Guminő, gumipasi, szexállat - Gumibaby

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gildor · http://gildorblog.blogspot.com 2008.05.16. 20:16:09

Azon agyalok, hogy írjam-e...

Naszóval, az van, hogy itt most egy rohadt vonatjegy árát nem akarta bukni miattad?

Nagyon óvatosan kérdezem ezt meg, mert lehet én élek túl jól, és nagy az arcom...

Na, jó hétvégét.

És, amúgy lenne egy tuti tippem... Olvassa ezt a blogot?

holvagy · http://www.holvagy.blog.hu 2008.05.17. 01:16:00

hát gondolom igen, a vonatjegy árát (ami azért egyébként nem kevés egy csóró zongoraművésznek)...
nem olvassa a blogot...természetesen. mi a tuti tipped?

Gildor Inglorion · http://gildorblog.blogspot.com 2008.05.17. 22:20:59

szerintem majd meg fogja kérdezni, mi van veled...

elmondok egy képzelt párbeszédet... aztán, ha olvastad, szerintem te törölheted a hozzászólást, az lenne a legbiztosabb.

- jajjneharagudj, de annyira hívtak a haverok, egyébként, mit csináltál hétvégén?
- a redőnyös, aki bejelölt a javítás után iwiw-en, küldött egy levelet, és én első mérgemben áthívtam. igaz nem bántam meg...
- milyen redőnyös?
- áhh, úgysem ismered, nem érdekes.

és itt végetér a történet, tényleg nem érdekes, mert másképp ellentmondásba lehet keveredni.

* * *

ma én is kiakadtam embertársaimra, asszem nagy lomtalanítás lesz ismerősök terén.

* * *

mivel én nem vagyok ateista, a ma esti imám így fog hangzani: hálát adok istenem, hogy nem vagyok zenész :D

jó, az informatikus szakma nem egy vágyálom, de semmi más nem ad akkora szabadságot

vegyünk akár más művészeti ágat: írtam egy könyvet, és új kiadót kereshetek, mert a jelenlegi baszik odatenni magát a témára... most a százas sorozat megjelenése után, nem hiszem, hogy lesz nagy kiadás...

még jó, hogy nem ebből élek.


süti beállítások módosítása