Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

Bor, éjszaka, magány

2008.05.11. 02:38 - mostmar_kicsit_unom

... a cím elég jól leírja a helyzetet. Persze ez gyakran előfordul. Viszont épp a legjobb barátommal beszélek msn-en, arról a bizonyos régi kapcsolatomat elemzzük. Csodálom hogy van ennyi türelme. Persze neki van, ismerem, és becsülöm:) Nagyszerű ember.

Mécsesek világítanak itt körülöttem, és régi filmslágerek szólnak, még a békeidőkből.

Smoke gets in your eyes.


So. Nem akartam írni erről a régi kapcsolatról. Volt, hogy sokat írtam róla, máshova, másoknak. Valami minimális magyarázattal azért tartozom.
Két évig tartott, ő volt a szerelmem, a szeretőm, a barátom, a testvérem, az anyám, az apám, a gyerekem. Ő volt akit a legjobban szerettem valaha az életben. Ezt elég fájdalmas leírni. Nem is tudtam, hogy ennyire. De a lényeg, hogy vége lett, nem csúnyán, hanem meglepő módon utána lett csúnya, mikor már nem jártunk; mindketten tudtuk, hogy mi nem szakíthatjuk meg a kapcsolatot, szükségünk volt egymásra, de nem kezdeményeztünk soha testi kapcsolatot, egyáltalán nem volt ilyen a hangulat. Aztán egyszer csak, mintha elvágták volna, hirtelen ellenséges lett, és utána olyanokat írt, hogy...
Szóval életem legnagyobb csalódása az volt, hogy ez az ember, a szakítás után mit művelt. Furcsa, tudom, mint minden, amit írtok. Azóta ezt nyögöm.
Nem hiszem, hogy valaha képes leszek valakit így szeretni. Pedig jó lenne. A helyzet bizonytalan és elemzés alatt áll. Próbálok okos lenni. Na, majd. Jóéjt.

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr83463291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Till S. Seemann · http://seemann.blog.hu 2008.05.20. 04:11:32

Kellemeset csalódtam. Nem gondoltam, hogy képes vagy ilyen stílusban is írni. Ez tök jó.


süti beállítások módosítása