Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

e-gye-dül neee-megy

2008.05.08. 02:33 - mostmar_kicsit_unom

Szóval igen. Azért állandóan észben kell tartanom (vagyis most jutott napok óta először eszembe), hogy nekem tulajdonképpen elegem van abból, hogy egyedül vagyok.

Na most ha megint benéz egy ilyen szerető-dolog, attól még nem leszek kevésbé egyedül. Legalábbis nem sokkal- és ez itt a baj. Na de jelen pillanatban ettől a majomtól nem akarok többet. Hogyne, szakítana a barátnőjével (szeretnéd, mi?- mondja a hang belül), aztán megjelenne itt, és visító torok hangon vinnyogná, mint Dzsánni Moránni, hogy Ijjjó  voljó per mé le tvé pereezzeee, azaz hogy Térden csúszva jövök hozzád (vágjátok, nem? aki nem annak Nesze, művelődjön), szóval abszolút el tudom képzelni, hogy így megjelenne, és közölné, hogy mostantól ő már csak nekem csúszik térden.
Na persze, jön ilyenkor a gondolat, marhára nekem csúszkálna csak, hiszen nézzük meg, milyen élethelyzetben van most is. Mondtam is neki, hogy milyen jó, hogy nem én vagyok a barátnője.

Na mindegy, tehát mostanában nem úgy néz ki, hogy társaság helyet társasság lenne a részem.
Végső elkeseredésemnek formát adva, írtam a gyönyörű táncos-énekes buzi haveromnak, aki imád engem ölelgetni, és hát igencsak egy szép férfi, jó helyen táncol, satöbbi satöbbi, és írta aztán ő is, hogy találkozzunk. Jövő hét végén. Hát mondom, drágám az igen messze van még, de végülis valszeg addig nem süvít be az életembe a nagy szerelem, és nem taszít le a lábamról, mint valami mini-meteor. Ergo  rá is érek.

Na asszem még az előző előtti gondolatot nem fejeztem be. Szóval csak hogy mindenkinek tiszta legyen: Azért jó ("mer' jó"- aki ezt nem vágja az szégyellje el magát mélyen és három napig  dunatévére ítélem), szóval azért jó így, mert eddig, hiába volt előzőleg álomcsávó, eddig nem sikerült hozzá érzelmileg elkezdenem vonzódni. Jó májáros mondat lett.

DE! Koncentrálnom kéne arra, hogy ne legyek egyedül, mert az ember minél öregebb, annál 1. nehezebben fogy le, 2. szerez magának pasit (nőt).

A végén úgy fogok járni, hogy valamelyik buzi haverommal lakunk majd együtt öregségünkre, én a visszeremet, ő meg az aranyerét borogatja. Mint a Lynette anyja a Született feleségek 4. évadjában, aki hasonlóan jár (nem a borogatásra gondolok), és akinek a partnerét a mai napig elbűvölően sármos Richard Chamberlain alakítja, aki nem csak a filmben homi.
Jajj, csak nem elárultam előre valamit az új évadból...persze ti nem láttátok még...!
Ja meg azt se tudtátok, hogy a Chamberlain buzi? C-c-c ... Bocsi!:)

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr3459359

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: 激光脫毛價錢 2018.05.30. 04:11:04

Nézzétek, hogy jártam! - àlabeck

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jj · http://sajtol.blog.hu 2008.05.08. 18:26:58

ezt olvastam később, szóval látom azért te is át tudod látni a helyzetet, ha akarod (-;


süti beállítások módosítása