Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

Ki érti ezt, ki érti ezt...

2008.05.06. 03:31 - mostmar_kicsit_unom

Komolyan, most ki a fasz érti a pasikat?
Vagy én vagyok a hülye? A naív...? A hiszékeny?

Mert ugye a hülyegyerek lemondta, neeeem bocsánat, szólás nélkül nem jelent meg aznap este. Miután megbeszéltük, hát ez extra jól esett. Jó, jó, elvileg smst kellett volna írnia, hogy hol-mikor, szóval azért nem olyan kategóriájú pofára esés, hogy az ember elmegy egy randira, ahol rövid időn belük kiderül, hogy maximum a saját felettes énjével randizhat, vagy rossz esetben a helyi felhozatallal.

Szóval a csávókám 'elfelejtett' szólni, hogy nem jön át mégsem (bocsi! nem volt pénz a kártyámon! Anyád!) - erre most itt napok óta mea culpázik msn-en, én meg játszom (nem játszom, tényleg az vagyok) a kimért nagyasszonyt, és közöltem vele, hogy nem ártana megtanulnia kommunikálnia.

Egyébként utálom mikor valaki ilyen helyzetbe hoz. Tudjátok, olyanba, mikor valahogy kell viselkedni. Sértődötten, megbántottan. Persze nem kell, hanem akkor az ember tényleg sértődött, csak én nem vagyok elég kreatív ahhoz hogy  varázsütésre átváltoztassam a dolgokat széppé, mint a kislány a titkos kertben.

Na, de tovább: úgy néz ki, holnap találkozunk (röhögj csak ki, kövezz meg...) - és ami fontos még, hogy az érdeklődésemet viszont kábé teljesen elvesztettem irányában. Nem is feltétlen a dac miatt. Hanem azért, mert csalódást okozott. És a hozzá rendelt attitűdöm (köszönöm, négyes, küldje be a következőt, mondta a pszihológia tanár) - szóval teljesen átváltozott valami passzív érdektelenségre.

Valóban érdekes, hogy ezen nem erőlködtem, legalábbis tudatosan nem; egyszerűen nincs kedvem hozzá, és kész. Fáraszt a gondolat, hogy vele találkozom. Már előre látom, hogy nyögvenyelős lesz, hogy dugni akar (meg én is, de már csak azért sem, és bassza, meg hogy ilyen helyzetbe hozott megint, hogy nekem kell a helyzetet egyensúlyban tartanom, mikor legalább annyira lenne hozzá kedvem,mint neki, kurvaélet) - na mert pont vele fogok dugni azok után, amit idáig művelt. Hámár hogyne. Ne.

Summa summárum- a csalódás komolyan lefokozta az érdeklődésemet valami olyasmivé, hogy "na ha már elkezdtük, fejezzük meg"- mert én semmit sem hagyok félbe. Befejezem, vagy így- vagy úgy.

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr25456008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása