Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

Apokalipszis most

2008.05.03. 00:12 - mostmar_kicsit_unom

Hát ilyet én még nem láttam, hogy így átbaszon egy csávó, mint most. Ugye van ez az aktuális hülyegyerek, túlcsordulú unatkozással a barántője mellett. Hetek óta megy a huzavona, és úgy volt, hogy na, majd most (tegnap este) átjön, és hű de  jól fogjuk magunkat érezni együtt.
Csakhogy mondta azt is, hogy nehéz lesz elszabadulnia a barátnőjétől. Reggel azonban írt egy smst, hogy úgy néz ki menni fog, de még estig ír. Ahogy előző este megbeszéltük msnen. Hát én vártam itt egész este (még el is mosogattam!), de egy kukkot nem írt, nem telefonált, aztán éjszaka kettőkor felvánszorgott msnre, és közölte, hogy nem volt feltöltve a kártyája, és nem tudott írni, hogy amúgy se tudott volna jönni.

Na most ezt én kétféleképp tudnom lereagálni, mivel ugy elhinni úgyse hiszem el. Itt valami maszatolás van. Az egyik reakcióm az, hogy hangosan és artikuláltan elmondom neki, hogy hova takarodjon el. A másik az, hogy csak tátogok magamban, mint a hal, és egy rohadt szót nem szólok a "sziá'"-n, meg a "ahá"-n kívül. Hát ezt az utóbbit választottam.

Szóval egyre inkább úgy tűnik, hogy ez - az elején álompasinak titulált - galléros pávián mégsem az. Legalábbis ha nem lennének ilyen húzásai, az lehetne. De emellett már nem tudok úgy elmenni, hogy "Ő egy ilyen szeszélyes / hektikus / kiszámíthatatlan természet".

És azt hiszem, itt van a határvonal a kiszámíthatatlanság, és a megbízhatatlanság közt.



Úgyhogy újra itt van a szabad tér, újra neki kell állnom jelöltet keresni. Milyen kár. Pedig ez a hülyegyerek volt eddig a legígéretesebb. Tényleg tragikus dolog ez, mert én nagyon-nagyon kevés emberről gondoltam azt, hogy nekem esetleg megfelelne.

De itt a nyár, igyekszem majd eljárni olyan helyekre, ahol összefuthatok valami helyes, fiatal, okos sráccal. Csak nem tudom, hogy hol lehetne. Asszem kicsit el van meszesedve az agyamban a szórakozóhelyen-ismerkedés modul. De a valószínűbb az, hogy sosem volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr30451738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zseszter 2008.05.06. 04:12:59

uristen de mennyire h értem h miröl beszélsz. kivancsian bongeszem majd at a blogodat, amint kicsit kialudtam magam. addig is szevasz :)

mostmar_kicsit_unom 2008.05.08. 02:53:44

örülök hogy más is érti...:)) kíváncsi vagyok hogy fog tetszeni!:)

jj · http://sajtol.blog.hu 2008.05.08. 18:24:36

azt sosem értettem, ha kiakad valaki azon, hogy átbassza a pasi, aki épp átbassza a barátnőjét azzal, hogy szeretőt tart. mégis mit vársz?


süti beállítások módosítása