Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

2010.11.21. 15:48 - mostmar_kicsit_unom

Rendszeresen Zs.-vel álmodom. Évek óta. Már nagyon rég nem láttam, legalább 4-5 éve. Akkor nem tudtam túltenni magam rajta, és azóta sem megy. Soha nem fog sikerülni. Azt mondják, az ember bizonyos dolgokat nem tud feldolgozni, csak továbblépni tud, és azt is kegyetlenül kell akarni, hogy sikerüljön.

Valahogy nem megy. Ráadásul álmok formájában újra és újra előjön. A mostani éjszakán folyamatosan vele álmodtam, többször is. Úgy emlékszem, elpanaszoltam neki pont ezt, hogy mindig vele álmodom, erre ő azt mondta, hogy neki is hiányom, és nézzem meg a naptárában, hogy hányszor gondol rám - erre sírva kértem, hogy ne mutassa a naptárt, mert megjegyzem, és éberen arra fogok azokon a napokon gondolni, hogy vajon így van-e.

A mostani álmaim középpontjában az álom-valóság ellentét volt. Még mondtam is neki, hogy lehet, hogy ő is gondol rám, de az életben soha nem történik semmi, úgy eltűnt, mintha soha nem is létezett volna, és amikor megpróbáltam vele felvenni a kapcsolatot, undok módon eltaszított magától. Nyomasztó, hogy mindig csak az álmaimban jön elő.

Nehéz ezt elmesélni. Ne akarjatok nagy szerelmet. Magasról csúnyát lehet esni.

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr612463246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása