Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

2010.07.27. 17:53 - mostmar_kicsit_unom

Köszönöm a kaktusztea nevű bizonyítottam magas antioxidáns-tartalommal rendelkező kommentelőnek a hozzászólását, ez arra ösztönzött, hogy leírjam, mi van. Ez a dolog baromi egyszerű lesz, tekintve, hogy egy szóval ki tudom fejezni. Semmi.

Én is visszaolvasgattam a blogomat nemrég, és ha nem lettem volna már amúgy is szomorú, hát biztos elszomorodtam volna, mert tök gáz.

Annak idején arra gondoltam, hogy majd megírom a történeteket, a szépeket, meg a rosszakat, hogy majd summázom, levonom a tanulságot. És hogy a végén kiderül, hogy találok meg valakit, akit majd úgy hívhatok: ő.

Hát ő nincs sehol. Egyszerűen nincs.

Sokakat hittem őnek az elmúlt években, de előbb-utóbb, vagyis inkább előbb kiderült, ők nem ő voltak.

Nem is biztos, hogy ő létezik. Persze miért ne létezhetne. De még ha így is van, sőt, tegyük fel, hogy végtelen számú ő van (ő= aki nekem megfelel), még akkor se túl nagy az esélye, hogy a még végtelenebb számú ők közül akár egyre is rábukkanjak.

Hogy mi volt az elmúlt években?

Keserű csalódások, hangos puffanással pofára esések.

Megtanulása volt annak, hogy az emberek túlnyomó többsége gyáva, a maradék egy része mártír, a másik része foglalt. Ez amúgy nagyon kicsi rész. A túlnyomó többség gyáva.

Én meg hiába vagyok bátor és következetes, ha mindenki más gyáva és béna.

És azt hiszem, hogy igen... végleg talán az tette be az ajtót, ami legutoljára történt, most, tavasszal. Hogy itt volt ez a csodálatos seggfej, aki annyira megfelelt volna, mint soha senki más, aki mintha csak életre kelt volna innen az oldaldoboz leírásából, hogy odajöjjön hozzám egy szórakozóhelyen(!), és leszólítson, és hazakísérjen, és életem legnagyobb meglepetését okozza, és hogy...

... hogy megmutassa, milyen valakit kétszer elveszteni.

 

Először akkor, amikor kétségtelenné válik, hogy mégsem annyira faszagyerek, hogy felszámolja az eddigi életét (mert akkor nem látná többet a közös kutyát), hiába vagyok én is neki hű de ilyen meg hű de olyan.

Másodjára elveszteni pedig akkor, mikor az ember ráeszmél, hogy hé... ez az ember (vagyis AZ) nem is létezik. Ez nem ő. Ő sose tenne ugyanis olyat, hogy még ha csak  kifogásból is, de egy kutya mögé helyez a prioritási sorrendben.

Soha nem mondana olyat, hogy "majd hívlak, ha hiányzol", meg hogy "hagyjál már élni".

Én, hagyjam, ÉN, akinek ő befurakodott az életébe, pedig pontosan tudta, hogy nincs abban a helyzetben, hogy ezt megengedhesse magának, én hagyjam őt, mikor ő hivogatott, másfél-két órákat beszélt velem, én hagyjam, akivel ő akart találkozni minden nap (nem érdekel semmi, veled akarok lenni), én hagyjam akinek ő kétszer is szerelmet vallott, ami szerinte nem felelőtlen játék volt a szavakkal.

Ezek után mit mondjak? Hogy lehet valaki ennyire szar alak?

Ja, és miszter [(utóbb)"most nem szakíthatok mert már megszerveztem a nyári utazásokat a barátnőmmel" (előbb) "Már évek óta azon gondolkodom, hogy be kéne fejeznem a kapcsolatomat, mert egyáltalán nem az igazi...."] szóval miszter észkombány, aki felsőbbrendűnek gondolja magát, aki maga az irányító és teremtő erő megtestesülése, aki megoldja a barátnője összes problémáit, csak azt nem ismeri fel, hogy a csaj legnagyobb problémája jelenleg a retardált pasija, aki évek óta csak átbassza, halomra csalja, más lányok után járkál, de még arra se képes, hogy tisztességesen szakítson legalább a sokadik után, mert szerinte így van minden nagyon jól, ő ugyanis

JÓL ÉRZI MAGÁT EBBEN A HELYZETBEN.

 

!

!!

!!!

 

Tehát möszijő önáltatás és herr manipulátor egyszemélyben szerint NEKEM kellene elmennem pszichoterápiára (és a kurva életbe, tényleg, hiszen vele szemben én NEM érzem jól magam ebben a helyzetben), mert neki semmi baja.

Pedig van.

Ő ugyanis 1. nem számolt le kedves anyukája aranyoscukiokosbuksifej kisfiam- nevelési elveivel, hiába mondja, hogy szándékosan tartja a távolságot anyucival - mert akkor nem belőlem képzett volna rátelepedő szörnyet. 2. nem számolt le azzal a komplexusával, hogy neki kell a legokosabbnak lenni minden társaságban, értve ezt a két fős partnerkapcsoltra is, különben jaj milesz 3. és végül nem számolt le a kóros bizalmatlanságával.

 

Azt hiszem már írtam korábban, de ez a helyzet pontosan olyan volt, amikor én hagytam (aki, most nem azért, de nála csak jobban irányíthatok, a különbség az, hogy én nem ragaszkodom ehhez a szerephez, ha a másik is képes rá, mondom HA A MÁSIK IS KÉPES RÁ), tehát olyan volt, mintha táncolnánk, és bár ő nem tud, én meg igen, ragaszkodik ahhoz, hogy ő vezessen. Akkor is, ha fogalma sincs róla.

 

És hogy mit szólna, ha látná ezt a bejegyzést? Jól elnevetgélne rajta, mondaná, hogy "hát ja, van benne igazság", aztán olyan nagy ívben szarna az egészre, mint ide johannesburg. Mert ezt csinálta közben is.

Rájött, hogy tagadni nincs értelme, rájött, hogy én okos vagyok, és bizony, néhány dologban okosabb is - egyébként ez csak azért volt, mert őt elhomályosították a saját komplexusai. Hogyan basszunk ki magunkkal - vetélkedő megosztott első helye az övé és az enyém.

 

Szóval azt hittem, hogy majd fogok írni valami karikatúrát az életből, valami keserédes-bús, tanulságokkal jól megspékelt blogot, de sajnos ebből csak a keserű és a bús maradt, meg  frusztrált, meg az értetlen, hogy mindenki ekkora szarfej, ő meg főként.

Szóval ez tette be az ajtót. Én mostanában nem nyitogatom. Kirakom a "ne zavarj" táblát, vagy a "szar alakoknak tilos az Á"-t.

Én nem tudom feldolgozni ezeket a csalódásokat. Engem ezek, legalábbis valamilyen szinten tönkretettek.

Nincs csattanós lezárás, nincs vége, nincs tanulság. Nincs summa. Az dallam még a dal vége előtt elhal, utolsó hangjai lezárás nélkül elszállnak a sötét égbe, de ezeknek már úgyis mindegy, mert senki sem hallja őket, valószínűleg nem is kiváncsi rájuk senki.

 

Ő ugyanis nincs itt. Ő has left the building, vagy soha nem is volt bent. Ő vagy nincs, vagy nagyon elbújt. Én azt hiszem még sose találkoztam vele. És lehet, hogy már soha nem is fogok. Innentől őt keresni bárkiben is - túl nagy kockázat.

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr322180425

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kaktusztea 2010.07.27. 23:09:47

:(

Hát, eléggé elszomorodtam (még az anyázás se segített :)
Írásaidból amúgy érzelmileg érett és intelligens nő képe rajzolódik ki (ha csak picsogást láttam volna, nem olvasom végig).
Sokan vannak, akik meg tudják becsülni az ilyet, csak te valahogy nem velük találkoztál.
Lehet, hogy az ismerkedés helye, köre túl behatárolt. Túl hasonló típusú, érdeklődésű emberek, stb.
Lehet, hogy érdemes lenne más típusú társaságba járni (valamilyen sportkör, vagy akár külföldre 1 évre)... és a KERESÉS-t is felfüggeszteni + végleg megszabadulni az elkorcsosult zombi-kapcsolataidtól.

Nős/kapcsolatban levő emberrel pedig szerintem csak szopás kezdeni. Nagyon nagyon ritka, hogy jó legyen a vége (mondjuk kinek a szempontjából...?), bár tudom, a kezdeti fellángolás kiolt minden értelmes gondolatot.

Szóval valami megújulás-szerűség lehet, hogy jót tenne.
Én drukkolok, mert hiszek benne, hogy lehet ennek is hálivúdi nyáltenger a vége :)

mostmar_kicsit_unom 2010.07.27. 23:38:04

@kaktusztea: a helyzetet nézve velem kell, hogy legyen a baj. legalábbis a titok nyiltja itt kell hogy legyen. vagy extrém módon szerencsétlen vagyok. ez a két állítás tudományos meglállja a helyét, logikailag akár mindkettő valószínűsíthető. akár egyszerre is!

én sose kerestem egyébként célirányosan. társaságba jártam/járok. de semmi. igen válogatós vagyok, ez tény.

és hát igen, szar dolog kapcsolatban lévő emberrel kezdeni. de ő olyan fontos volt / lett volna, hogy ezt a kockázatt megérte. tudod: inkább amiatt bosszankodjak, mert megtettem valamit, mint azért, mert nem tettem meg.

sokan vannak, akik meg tudnának becsülni. de persze nekem ők meg nem tetszenek. rám elég sokan rámkattannak. a nagy része unalmas, hétköznapi, stb. ember - nem az én esetem. természetesen az ilyenről nem is írok, mert az én szempontomból lényegtelen.
és igen, a megújulás abszolút igaz. épp ezen vagyok, illetve efelé tartok. nincs más út.

Sziszter 2010.08.09. 15:53:59

Szia!

Nagyon meg tudom érteni a helyzeted. Én is hasonló cipőben.
Folyton a nem megfelelő emberekbe botlok bele. Akinek én kellek, az nekem nem felel meg, aki nekem kellene az engem nem akar, vagy csak szórakozik velem.
A nagy Ő meg sehol. Valahol eltévedt, rossz ajtón kopogtat. Én meg csak várok, várom, hogy végre rám találjon.

havajj 2010.08.09. 16:46:12

tényleg komolyan énse értem, hogy miért nem a megfelelő emberbe botlotok. :D
"odajön hozzám és leszólít"
talán mert egy férfi azért szólít le egy nőt egy szórakozóhelyen, hogy megcsinálja, anélkül hogy bármi következménye legyen.
sőt, eleve ezért megyünk oda. :)
ha beszélgetni szeretnénk, akkor a haverokhoz megyünk, ha meg normális kapcsolatot, akkor azt nem egy szakadt diszkóban-kocsmában kezdjük egy kitudja mekkora kurvával.
írjátok le 100x, különben megint elfelejtitek... :)

mostmar_kicsit_unom 2010.08.09. 20:47:37

@havajj: pontosan így van, de nem értem mit gondoltál, hogy más ezt nem tudja?
a fent leírt történet ugyanis teljesen másról szól, senki nem csinált meg senkit, még akkor se, ha az előzetes szándéka alapján akár még válalkozott volna is rá.

@Sziszter: köszi a kommentet, így már biztos, hogy nem vagyok egyedül :)

havajj 2010.08.16. 10:23:06

@mostmar_kicsit_unom: na de akkor miért ilyenekkel akadsz össze még mindig? tudom, tudom, megint oda lyukadunk ki, hogy mondjak olyan helyet ahol nem-abnormális pasikkal is tudsz ismerkedni :)
valami átok lehet rajtad...

havajj 2010.08.16. 10:24:09

na. irtam, eltünt?


süti beállítások módosítása