Címkék

Mostmár kissé elegemvan abból, hogy egyedül vagyok

Figyelem! Szókimondó blog! Girlpower! Sisterhood! Ha nem bírod a tényleges egyenjogúság gondolatát, akkor lapozz (egyébként meg fordulj fel, hülye {@&#{@&#!!! ) Én nem szeretnék semmi különöset. Csak egy pasit, aki illik hozzám. Mégcsak extra igényem sincs. Csak legyen kedves, okos, szórakoztató, művelt, olvasott, helyes, férfias, legyen szép hangja, legyen megjelenése, ne pattogjon utánam, mint a felhúzható kiskutya, de ne is szarjon le. Találja meg a megfelelő arányt. Ne legyen unalmas, ne fárasszon le, és ne legyen kiszámíthatatlan. De legyen meglepő. Tudjon kedveskedni. Mondjuk legyen zenész. Ne legyen egocentrikus, érdekelje a többi ember. Tudjon figyelni, és tudjon érdekesen megnyilvánulni. Tudjon kommunikálni. És képes legyen az őszinteségre, mondani is, és meghallgatni is. Minden más, kocsi, lakás, pénz, fasz tudja, másodlagos. Aki a fent felsorolt dolgokat tudja hozni, annál már tökmindegy, hogy egyébként mije van. Na, a blog arról, szól, hogy hogy (nem) találom meg. Hajrá!

HTML

2010.06.14. 01:16 - mostmar_kicsit_unom

Zuhog az eső. Hallom, ahogy az ereszcsatornán zúdúl le a víz az ablak mellett. Ahogy a jég veri az ablakpárkányt. A mennydörgésbe beleremeg minden nyílászáró beleremeg. Hirtelen meghallom, hogy valaki jön be a főkapun a kódommal. Egy ember tudja a kódomat. Elkezdek rettegni. Mi van, ha ő, és mi van, ha nem... akkor mégis, ki lehet?

Iszonyú lassan megy a lift. Normális esetben is, most pedig egy örökkévalóságnak tűnik, amíg elindul a földszintre, majd amíg felér a hatodikra.

Kilép a liftből. Ő az. A haja teljesen el van ázva az eső miatt. A ruhája nemkülönben. Fél vállán lóg a hátizsák (Milyen ember az, aki ennyi idős korában még mindig "iskolatáskával jár", mondta egy ismerősünk).

Nem szól semmit, odajön hozzám, ahogy állok az ajtóban. A lámpát se kapcsolta fel a lépcsőházban. Egy ideig állunk, öt centire egymástól.

- Na szia. - mondja végül, úgy, mint aki valami rosszat tett.

Elfelejtem, hogy válaszolnom kéne. Csak pár másodperccel később jut eszembe.

- Szia - mondom, nem is tudom,hogy hogyan. Nincs erőm arra koncentrálni, hogy hogyan hangozzék a kérdésem.

Aztán félreállok, bejön, én bezárom az ajtót, és megfordulva látom, hogy ő továbbra is ott áll mellettem. Nem tudom, mit akarhat mondani, rég találkoztunk. Azt látom, hogy szarul van.

Hosszú hallgatás után megszólal, addigra már egész kis tócsa folyt le róla.

- Megmondtam, vége.

Én leblokkolok, hirtelen nem tudok mit mondani. Azt már előtte is tudtam, hogy ő a meglepetések embere. Sokmindenre számítottam, erre így hirtelen nem.

- ... és nem akarsz inkább egyedül lenni...? - kérdezem tőle tétován. Azt hiszem ujjognom kellene, de hirtelen ezt is elfelejtem.

- Nem - rázza meg a fejét - itt akarok lenni. Én már hozzád tartozom. Már nagyon rég óta hozzád tartozom.

És nekem hirtelen leesik, hogy mostantól minden másképp lesz. Végleg másként lesz. Kemény harc lesz, és még azt is fel kell dolgoznom, hogy én győztem.

..........................

Aztán hirtelen felébredek. A macska nyalogatja a csukott szemhéjamat a hajnali fényben, mert zabálni akar. Az én kezem pedig belelóg a bilibe.

A bejegyzés trackback címe:

https://holvagy.blog.hu/api/trackback/id/tr72079792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pásztor Tibor · http://pasztortibor.hu 2010.06.14. 18:30:40

Ne szívass, már kezdtem örülni.


süti beállítások módosítása